Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

QSL (paper) or e-qsl ??

QSL(paper) or eqsl ????

Να το πάρουμε από την αρχή.
Γιατί γινόμαστε ραδιοερασιτέχνες, ποια είναι αυτή η ανάγκη που θέλεις να εκφραστεί?
Αν δεν είμαστε ραδιοερασιτέχνες του καφέ ή της παραλίας σίγουρα το έχουμε νοιώσει.
Είναι η βαθιά ανάγκη επικοινωνίας. Που πολλές φορές υπερβαίνει την λογική.
Η QSL είναι μια μορφή έκφρασης αυτής της ανάγκης,είναι ένα εσωτερικό μας κομμάτι.
Δικό μας κομμάτι που το μοιραζόμαστε με τους ομοίους μας.
Αυτή η εσωτερική μυρωδιά δεν μπορεί να γίνει e-μυρωδιά (e-qsl).

2 σχόλια:

  1. Καλορίζικο το BLOG που δημιούργησες, σου ευχομαι καλή δύναμη και να το ενημερώνεις όσο πιο συχνά μπορείς με ποικίλα θέματα.
    Βασίλειος Κωνσταντινίδης
    SV4IKL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο μου εγώ δεν ξοδεύομαι για την «πλάκα» μας!
    Κάρτες στέλνονταν τότε που δεν υπήρχε άλλος τρόπος επιβεβαίωσης της επαφής και η επαφή αυτή καθ’ αυτή ήταν ΕΠΑΦΗ!
    Δεν θα πληρώσω εγώ την κοροϊδία του rubber stamp QSO και του 5-9!
    Σε κάνει μόνο και μόνο για να σε προσθέσει στις επαφές του και τίποτα άλλο. Ας μην μιλήσω δε για ευγένεια! Πόσες και πόσες φορές δεν έχω ακούσει 5-9 5-9 give me back your call-sign!!!
    E-qsl card και σε όποιον αρέσει! Ας μιλούσαμε λίγο πάρα πάνω και να μου εξηγούσε ότι πραγματικά χρειάζεται την κάρτα κι εγώ θα του έστελνα μία απλή, με τα στοιχεία της επαφής, με το ταχυδρομείο!
    Χώρια που οι Αμερικάνοι απαξιούν τις e-qsl και δέχονται μόνο τις δικές τους e-cards το όνομα των οποίων απαξιώ κι εγώ με την σειρά μου ν’ αναφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή